مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:202020-12-05سياسي

پای درددل تعدادی از معلولان فیروزکوه/ مساعدت های ناچیز کفاف مشکلات را نمی دهد


در روز و روزگاری که مشکلات مختلف از جمله اقتصادی و معیشتی گریبان گیر خانواده های زیادی شده خانوارهای درگیر با موضوع معلولیت بیشتر از دیگران سختی می کشند و حمایت ها و مساعدت های ناچیز که با پیگیری های مکرر به دست شان می رسد کفاف زندگی آن ها را نمی دهد.

- خبرگزاری فارس از فیروزکوه: به مناسبت روز جهانی معلولان در نشستی با حضور تعدادی از معلولان شهرستان فیروزکوه مشکلات و دردل های خود را بیان کردند.

علی اصغر عموزاده رییس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در ابتدای جلسه ضمن خوش آمدگویی و تبریک روز معلول اظهار کرد: ما سعی داریم این روز را نه برای نمایش بلکه به جامعه بزرگی که در آن زندگی می کنیم بگوییم در کشور افرادی هستند که معلولند اما معلولیت را محدودیت نمی دانند و مثل افراد دیگر جامعه و بلکه قوی تر زندگی می کنند و نیاز به ترحم ندارند و چیزی از افراد دیگر جامعه کم ندارند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه بیان کرد: به خاطر بیماری منحوس کرونا ما نمی توانیم آن مراسمی که شایسته و بایسته است برای معلولان برگزار کنیم اما امروز نمایندگانی از هر گروه معلولیت از گروه های ذهنی، جسمی حرکتی، ناشنوا و روشندل، اوتیسم و ام اس  را در این نشست داریم تا اگر خواسته و یا انتقادی دارند بتوانند مطرح کنند تا این جلسه مقدمه و بهانه ای باشد برای حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درددل تعدادی از معلولان فیروزکوه/ مساعدت های ناچیز کفاف مشکلات را نمی دهد

پای درددل تعدادی از معلولان فیروزکوه/ مساعدت های ناچیز کفاف مشکلات را نمی دهد