مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:202020-12-05سياسي

کمبود پزشک و پرستار در بیمارستان آستارا


نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس با اشاره به کمبود پزشک، پرستار و نیروی انسانی در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان گفت: با هدف ماندگاری و ایجاد انگیزه در پزشکان متخصص بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا مجوز راه اندازی مطب خصوصی را برای آن ها پی گیر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستار، غلام رضا مرحبا عصر امروز در جریان بازدید از بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان با اشاره به وجود یک دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهید بهشتی اظهار کرد: با توجه به افزایش مراجعات بیماران تنفسی و کرونایی یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر به زودی خریداری می شود.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان با کمبود پزشک، پرستار و نیروی انسانی مواجه است، گفت: با هدف ماندگاری و ایجاد انگیزه در پزشکان متخصص بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا مجوز راه اندازی مطب خصوصی را برای آن ها پی گیر هستیم.

وی با اشاره به اینکه بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا در ایام کرونا پاسخ گوی نیازهای مراجعه کنندگان نیست، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه فضای فیزیکی بخش اورژانس و الحاق بخش داروخانه به فضای اصلی بیمارستان بخش عمده ای از مشکلات مراجعه کنندگان برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پزشک و پرستار در بیمارستان آستارا

کمبود پزشک و پرستار در بیمارستان آستارا