مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:152020-12-05سياسي

لزوم گره گشایی از مشکلات بخش صنعت استان سمنان


تمام راهکارها برای گره گشایی از مشکلات صنعت و واحدهای تولیدی استان سمنان با تعامل مستمر دولت و بخش خصوصی به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد:  تمام راهکارها برای گره گشایی از مشکلات صنعت و واحدهای تولیدی استان سمنان با تعامل مستمر دولت و بخش خصوصی به کار گرفته شود.

وی اضافه کرد: تمام موارد مطرح شده در این جلسه با تلاش دستگاه های اجرایی و مدیران ستاد استانداری سمنان پیگیری و در گام اجرایی قرار گیرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی وظیفه مسؤولان است و مدیران دولتی با تمام توان برای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی در تلاش باشند.

آشناگر ادامه داد: صنعتگران استان سمنان با وجود فشارهای اقتصادی و شیوع کرونا ویروس، همواره برای تولید کالا پیشگام بودند و همواره دولتمردان قدردان تلاش های آنها هستند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: از تلاش های استاندار سمنان و معاونان ایشان که تعامل سازنده ای با بخش خصوصی برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان دارند، نهایت قدردانی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گره گشایی از مشکلات بخش صنعت استان سمنان

لزوم گره گشایی از مشکلات بخش صنعت استان سمنان