مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:152020-12-05سياسي

نمایندگان روسیه بر انتخابات پارلمانی ونزوئلا نظارت می کنند


کمیته روابط خارجی مجلس علیا و مجلس دومای روسیه اعلام کردند نمایندگانی برای نظارت بر انتخابات پارلمانی(مجمع ملی) ونزوئلا اعزام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روسای کمیته امور خارجی شورای فدراسیون (مجلس علیا) و مجلس دومای روسیه روز شنبه اعلام کردند، نمایندگانی برای نظارت بر انتخابات پارلمانی ونزوئلا اعزام می شوند.

به نوشته خبرگزاری تاس ، کنستانتین کساچف رییس کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه گفت، سه سناتور این مجلس به ریاست وی برای نظارت بر انتخابات ونزوئلا که فردا (یکشنبه) برگزار می شود به این کشور سفر می کنند.

از سوی دیگر لئونید اسلاتسکی رییس کمیته امور خارجی مجلس دوما نیز گفت نمایندگانی را به همین منظور به ونزوئلا اعزام می کند.

خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا که با حمایت آمریکا و متحدانش خود را رییس دولت موقت ونزوئلا خوانده است و بیش از هر چیز در تلاش است تا با متهم کردن دولت قانونی این کشور در خصوص برگزاری انتخابات، از اعتبار آن بکاهد.

با این حال  نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا اعلام کرده اگر در انتخابات پارلمانی ششم دسامبر (16 آذر)، مخالفان انتخابات را ببرند آماده کناره گیری از قدرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان روسیه بر انتخابات پارلمانی ونزوئلا نظارت می کنند

نمایندگان روسیه بر انتخابات پارلمانی ونزوئلا نظارت می کنند