مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:152020-12-05اقتصادي

شرکت های دانش بنیان در فارس ظرفیت برجسته ای برای کشور


مدیرعامل شرکت پشتیبانی و نوسازی هلی کوپترهای ایران (پنها) از کارخانه افزار کیمیا و واحدهای تولیدی صنعتی شایان دیزل صنعت پارس و شرکت دانش بنیان آنترونیک در منطقه ویژه شیراز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دراین بازدید که صبح امروز انجام شد، ضمن بررسی توانمندی ها، قابلیت ها، ظرفیت ها و پتانسیل این مجموعه های صنعتی در خصوص مسائل، و مشکلات واحدها بحث و گفتگو و تصمیمات عملیاتی اتخاذ شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در بازدید از شرکت افزار کیمیا با اشاره به اینکه این واحد صنعتی نه تنها در استان فارس بلکه در کشور یک ظرفیت بزرگ است، گفت: شرکت افزار کیمیا با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در سه بخش قطعات هوا و فضا، نفت و گاز و پتروشیمی و تجهیزات پزشکی قادر به تولید قطعات است.

حمیدرضا ایزدی اضافه کرد: در حال حاضر قطعات این شرکت با قیمت هایی بسیار کمتر از قیمت محصولات مشابه وارداتی و با رعایت استانداردهای جهانی در داخل تولید می شود.

وی با تاکید بر اینکه افزار کیمیای فارس یکی از برند ها و ظرفیت های برجسته استان فارس برای کشور است، افزود: توانایی این مجموعه تولیدی از نظر ظرفیت، برجستگی در نوآوری و دانش فنی در خور توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان در فارس ظرفیت برجسته ای برای کشور

شرکت های دانش بنیان در فارس ظرفیت برجسته ای برای کشور