مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:152020-12-05اقتصادي

تشکیل نخستین شرکت سهامی در بورس


رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از موافقت اولیه سازمان بورس با تشکیل شرکت پروژه سهامی عام کشور خبر داد و اعلام کرد که نخستین شرکت با این محوریت توسط گروه ایمیدرو در آینده نزدیک تشکیل خواهد شد.

- بورس تابناک ، خداداد غریب پور در این زمینه ضمن اشاره به تشکیل این شرکت در راستای استراتژی این سازمان و سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت و دولت، به جهت تنوع بخشی در تامین منابع مالی، تصریح کرد: ارزش پروژه های این شرکت جدید حداقل 7000 میلیارد تومان است که 3600 میلیارد تومان آن از بورس، تامین مالی خواهد شد.

رییس هیات عامل ایمیدرو، در رابطه با تصمیم گیری های اولیه، مبنی بر نقش نخستین شرکت سهامی عام پروژه، گفت: طرح های منتقل شده شامل فولاد کردستان، توسعه یک میلیون تنی صبا نور، کنسانتره آهن 2.

5 میلیون تنی فولاد خراسان و توسعه فولاد سرمد ابرکوه است.

طبق اعلام این سازمان، وی با بیان اینکه شرکت مذکور زیرمجموعه توسعه معادن و فلزات بوده و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز سهامدار آن است، یادآور شد : شرکت توسعه معادن و فلزات طی ماه های اخیر اقدام به پیاده سازی این روش کرده و شرکت سهامی عام پروژه تشکیل داده است؛ از این رو لازم است که از تجربه این شرکت در مسیر پیش رو، استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل نخستین شرکت سهامی در بورس

تشکیل نخستین شرکت سهامی در بورس