مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-05بين الملل

پیش بینی محقق چینی از تصمیم بایدن درباره برجام


«جین لیانگ شیانگ» محقق ارشد مرکز مطالعات غرب آسیا و آفریقا در چین پیش بینی کرد که جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا در سیاست دولت فعلی آن کشور در خصوص توافق هسته ای تجدید نظر کرده و به برجام باز خواهد گشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جین در مطلبی که تارنمای چاینا ارگ چین روز شنبه به آن پرداخته است خاطر نشان کرد: به دلیل نگرانی از بازگشت بایدن به برجام است که دست هایی برای ممانعت از چنین اقدامی دسیسه می کنند و ترور محسن فخری زاده دانشمند ارشد هسته ای ایران نیز از جمله همین تحرکات است.

محقق چینی چشم اندازهای سیاسی پیرامون مساله هسته ای ایران برای ورود مجدد آمریکا به توافق هسته ای در دولت بایدن را البته پیچیده توصیف کرد، اما گفت: برای بایدن برجام میراث حزب دموکرات آمریکا است و او به آن باز خواهد گشت.

وی با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای ایران و سنگ اندازی های فراوان در مسیر توسعه برنامه اتمی ایران گفت: همیشه برخی به دنبال این بوده اند که از چه راهی می توانند این برنامه را متوقف کنند و بخشی از طرح های آنها حذف فیزیکی دانشمندان هسته ای ایران بوده است.

جین تاکید کرد که سیاست رییس جمهوری منتخب ایالات متحده کاملاً متفاوت با سیاست های فعلی کاخ سفید است و تقریباً قطعی است که بایدن بار دیگر روند قبلی را در مورد برنامه هسته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی محقق چینی از تصمیم بایدن درباره برجام

پیش بینی محقق چینی از تصمیم بایدن درباره برجام