مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-05سياسي

رصد مستمر اجرای پروژه های سفر دولت به سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: رصد و پیگیری پروژه های سفر ریاست جمهوری به این استان با قیدهای تسریع و کیفیت در اجرا، به صورت مستمر در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در جلسه بررسی وضع پروژه های عمرانی سفر ریاست جمهوری به استان سمنان اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا در کشور و استان سمنان و همچنین ایجاد محدودیت هایی در بخش ها و سطوح کشور، با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته خللی در روند اجرای طرح های عمرانی و پروژه های مصوب سفر دولت در استان ایجاد نشد.

وی اضافه کرد: رصد و پیگیری طرح ها به منظور بررسی وضع و کیفیت اجرای طرح ها و همچنین تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه ها توسط مسؤولان استان سمنان و نهاد ریاست جمهوری به صورت مستمر در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: در دور نخست سفر ریاست جمهوری به این استان، 72 پروژه با اعتبار 962 میلیارد تومان در بخش های مختلف برای استان مصوب شد که با پیگیری هایی که توسط مجموعه مسؤولان استان و نهاد ریاست جمهوری صورت گرفت، این اعتبار افزایش پیدا کرد.

فخری تصریح کرد: دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان سمنان نیز در سال 97 صورت گرفت که در این مقطع نیز 85 پروژه با اعتبار یک هزار و 400 میلیارد تومان برای اجرای طرح های جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد مستمر اجرای پروژه های سفر دولت به سمنان

رصد مستمر اجرای پروژه های سفر دولت به سمنان