مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:402020-12-05سياسي

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه کیست؟


​حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی سیرت با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از سپاه نیوز؛ آیین تکریم و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از فرماندهان و مسوولان، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مجتمع فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید محسن فخری زاده و تأکید بر اینکه نیروی قدس سپاه چشم امید جهان اسلام و انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: امروز خط مقدم پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی و عمق بخشی و توسعه گفتمان این انقلاب الهام بخش نیروی قدس سپاه است.

وی با تاکید بر اینکه راه حاج قاسم با اقتدار و قوت ادامه دارد، گفت: حرکت به سوی خدا پایانی ندارد و در این مسیر باید با جهاد اکبر، مبارزه پیوسته، مجاهدت، تقرب و اخلاص گام برداشت و این شرط پاسداری از انقلاب و رمز موفقیت ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه کیست؟

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه کیست؟