مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-05سياسي

راهکارهای عملیاتی به منظور جذب مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات اتخاذ شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر تلاش برای ارائه راهکارهای مناسب برای جذب مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر تلاش برای ارائه راهکارهای مناسب برای جذب مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز 15 آذر در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و آیین رونمایی از تابلو فرش نفیس دستباف منقش به اسامی پنج تن آل عبا و نماد اتحاد بین کشورهای ایران و عراق، به اهمیت رسیدگی به مشکلات ستاد بازسازی عتبات عالیات در ایام کرونایی نیز تأکید کرد و افزود: از همه مسئولین و مرتبطین با این موضوع انتظار داریم با همفکری و تلاش تصمیمات و راهکارهای مناسب و عملیاتی برای جذب مشارکت های مردمی و نهادینه کردن این سنت حسنه در بین مردم را اتخاذ و اجرایی کنند.

وی اظهار کرد: انسان بوسیله اسباب زیادی می تواند تقرب خود را به درگاه الهی نشان دهد و در این میان خدمت کردن و تلاش در مسیر قرآن و اهل بیت علیهم السلام بعنوان دو عمل شاخص در این زمینه است که چنانچه اخلاص و نیت الهی در روح این فعالیت ها نهادینه شود میتوان به عنایات الهی امیدوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای عملیاتی به منظور جذب مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات اتخاذ شود

راهکارهای عملیاتی به منظور جذب مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات اتخاذ شود