مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-05پزشكي

نگرانی از دورهمی ها برای شیوع مجدد کرونا در کرمانشاه


دورهمی ها و شب نشینی های خانوادگی بیشترین نگرانی را ایجاد کرده است و انتظار داریم مردم در رعایت توصیه های بهداشتی جدیت بیشتری داشته باشند.

- کرمانشاه-استاندار کرمانشاه گفت:دورهمی ها و شب نشینی های خانوادگی بیشترین نگرانی را ایجاد کرده است و انتظار داریم مردم در رعایت توصیه های بهداشتی جدیت بیشتری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه امروز به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: از مردم فهیم، همدل و قدرشناس استان به خاطر همراهی مناسب در اجرای طرح محدودیت ها و رعایت توصیه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، عدم تردد ضروری و رعایت فاصله اجتماعی صمیمانه سپاسگزارم.

وی افزود: در ابتدای آذرماه 6 شهرستان قرمز داشتیم و امروز با تلاش های کادر بهداشت و درمان، مردم، کسبه و همه نهادها فقط یک شهرستان قرمز داریم که البته این موضوع نباید سبب شود مردم تصور کنند شرایط عادی است، بلکه مراقبت ها باید تشدید شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه مردم استان باید در رعایت توصیه های بهداشتی جدیت داشته باشند؛ خاطرنشان کرد: از مردم و فرماندار سنقر و کلیایی تقاضا داریم توصیه های بهداشتی با جدیت بیشتری رعایت کنند که محدودیت ها و ممنوعیت ها کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از دورهمی ها برای شیوع مجدد کرونا در کرمانشاه

نگرانی از دورهمی ها برای شیوع مجدد کرونا در کرمانشاه