مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-05بين الملل

امید آلمان ها به حل مشکل خط لوله روسیه ـ اروپا با روی کار آمدن بایدن


وزیر امور خارجه آلمان ابراز امیدواری کرد که با روی کار آمدن جو بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا، موضوع ساخت خط لوله دوم انتقال گاز روسیه به اروپا حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان، اعلام کرد که انتظار می رود با روی کار آمدن جو بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا، اختلاف طولانی مدت برای ساخت خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 بین روسیه و اروپا حل شود.

  ماس طی مصاحبه ای هفته نامه دراشپیگل، گفت: اتحادیه اروپا تحریم های اعمال شده علیه این پروژه را اقدامی غیرقانونی دانسته و از نظر سیاسی رویکرد متفاوتی را در قبال آنها دارد.

وی گفت: البته اختلاف کمی در قبال این پروژه بین جمهوری خواهان و دمکرات ها در آمریکا وجود دارد اما با این حال تغییر در ساختار و انجام یک شکل دیگر مذاکره می تواند به حصول پیشرفت در این موضوع کمک کند.

  هایکو ماس تأکید کرد که واشنگتن در این قبال فقط در حال پیشبرد سیاست های اقتصادی محض خود است و تلاش می کند با این تحریم ها صادرات گاز خود به اروپا را افزایش دهد.

  ماس گفت: ما با بهبود زیرساخت های آلمان برای واردات گاز LNG مشکلی نداریم اما از نظر سیاسی به شرایط پیش آمده نگاه متفاوتی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید آلمان ها به حل مشکل خط لوله روسیه ـ اروپا با روی کار آمدن بایدن

امید آلمان ها به حل مشکل خط لوله روسیه ـ اروپا با روی کار آمدن بایدن