مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-05اجتماعي

هفته ای سرد و پر بارش پیش روی اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه در استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه نیز شاهد کاهش محسوس دما بین 6 تا 8 درجه سانتی گراد در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

- ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه در استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه نیز شاهد کاهش محسوس دما بین 6 تا 8 درجه سانتی گراد در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی امروز تا اواسط دوشنبه بر روی استان است.

براین اساس امروز در بیشتر مناطق آسمان نیمه ابری تا ابری و مه آلود، گاهی وزش باد، به تدریج شروع بارش باران و برف در مناطق غربی و سپس در سایر مناطق استان بارش باران پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه فردا در بیشتر مناطق استان آسمان ابری و مه آلود و در غرب و جنوب و نواحی مرتفع شمال و شمال شرق بارش باران و برف پیش بینی می شود، گفت: در دیگر مناطق استان نیز بارش باران پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از اختلال در تردد جاده ای و شهری به دلیل مه آلودگی خبر داد و افزود: بارش برف در مناطق غربی، جنوبی و شمالی و همچنین آبگرفتگی معابر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای سرد و پر بارش پیش روی اصفهان

هفته ای سرد و پر بارش پیش روی اصفهان