مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-05سياسي

برنامه های گرامیداشت روز دانشجو به صورت مجازی در خراسان جنوبی برگزار می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با وجود محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، دانشگاه ها باید برای برگزاری مراسم روز دانشجو، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با وجود محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، دانشگاه ها باید برای برگزاری مراسم روز دانشجو، از ظرفیت های فضای مجازی و ویدئو کنفرانسی استفاده کنند.

ناصر خوش خبر، امروز شنبه 15 آذر در نشست کمیسیون دانشجویی استان به 16 آذر به عنوان روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان، سرمایه های طلایی و آینده سازان ایران اسلامی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: نقش دانشگاه ها و دانشجویان در آگاهی بخشی به جامعه و پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر است.

خوش خبر بر تداوم هوشیاری و حضور این قشر تأثیرگذار در حل مشکلات کشور تأکید کرد و پاسخگویی به مطالبات قانونی آنان را از سوی مسئولان دانشگاه ها خواستار شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: دانشجویان ضمن رصد مسائل سیاسی و اجتماعی و همچنین تحولات داخلی و خارجی با حساسیت کامل، باید بیش از گذشته به کسب علم و دانش اهتمام ورزند.

خوش خبر با اشاره به درخشش دانشجویان دیروز و دانشمندان امروز در سطح جهان، اظهار امیدواری کرد: از این پس نیز در روند پرشتاب تحولات علمی جهان، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گرامیداشت روز دانشجو به صورت مجازی در خراسان جنوبی برگزار می شود

برنامه های گرامیداشت روز دانشجو به صورت مجازی در خراسان جنوبی برگزار می شود