مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-05اقتصادي

هزینه 26 میلیارد ریالی زکات برای معیشت و سلامت روستاییان خراسان شمالی


دبیر شورای زکات استان خراسان شمالی از هزینه 26 میلیارد ریالی برای معیشت و سلامت روستاییان استان خبر داد و گفت: مردم سخاوتمند این استان طی 8 ماهه امسال 18 میلیارد تومان زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به هدف گذاری انجام شده امسال در حوزه زکات اظهار کرد: در سال جاری دبیرخانه شورای زکات استان هدف گذاری جمع آوری 18 میلیارد تومان زکات را برنامه ریزی کرد که هم اکنون در 8 ماهه امسال شاهد تحقق برنامه ها هستیم.

وی بابیان اینکه از مجموع زکات پرداخت شده طی امسال 14 میلیارد و 700 میلیون تومان آن زکات واجب و مستحبی است، افزود: 3 میلیارد و 300 میلیون تومان این رقم نیز زکات فطره است.

دبیر شورای زکات استان خراسان شمالی یادآور شد: طی سال گذشته مردم استان خراسان شمالی بیش از 10 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

الهی راد ادامه داد: از مجموع زکات پرداختی امسال بیش از دو میلیارد و 600 میلیون تومان آن خاصه در بخش مسکن، درمان و معیشت نیازمندان و باقی مانده نیز در سایر بخش های نیازمندی محرومان استان ازجمله اشتغال، فرهنگی، جهیزیه، تحصیل و همچنین ساخت پروژه های عامل المنفعه هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 26 میلیارد ریالی زکات برای معیشت و سلامت روستاییان خراسان شمالی

هزینه 26 میلیارد ریالی زکات برای معیشت و سلامت روستاییان خراسان شمالی