مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-05پزشكي

افزایش دردهای عضلانی و اسکلتی در دوران کرونا


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز معتقد است که در دوران شیوع کروناویروس، شاهد افزایش دردهای عضلانی و اسکلتی هستیم که بیشتر ریشه در کاهش تحرک افراد دارد.

- ایسنا/فارس عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز معتقد است که در دوران شیوع کروناویروس، شاهد افزایش دردهای عضلانی و اسکلتی هستیم که بیشتر ریشه در کاهش تحرک افراد دارد.

دکتر محمد رادمهر در گفت وگو با ایسنا گفت: در دوران شیوع بیماری کووید19 شاهد بروز دردهای اسکلتی و عضلانی در افرادی که سابقه بیماری هایی را داشته اند و حتی افراد بدون سابقه بیماری، هستیم.

این پزشک فوق تخصص درد، خاطرنشان کرد: نبود تحرک کافی یا کاهش فعالیت های جسمی به دلیل شرایط قرنطینه و قرار داشتن افراد در شرایط فیزیکی ثابت، هم در افراد دارای بیماری و برخی افراد سالم، منجر به بروز دردهای اسکلتی و عضلانی یا تشدید این دردها شده است.

رادمهمر ادامه داد: افسردگی و اتفاقاتی که در زندگی روزمره افراد به لحاظ اجتماعی و اقتصادی ایجاد شده، به سهم خود در بروز این علائم و دردها تاثیرگذار بوده است.

گستردگی تظاهرات بالینی کووید19 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در ابتدای شیوع کووید19، بروز این بیماری همراه با علائمی نظیر تب، اسهال، از بین رفتن حس بویایی و چشایی بود، گفت: به تدریج و با افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دردهای عضلانی و اسکلتی در دوران کرونا

افزایش دردهای عضلانی و اسکلتی در دوران کرونا