مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-05سياسي

«از قاسم تا محسن»، تلاشی هنرمندانه برای اعتراض به ترور سرمایه های کشورمان است


معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، فراخوان از قاسم تا محسن را تلاشی هنرمندانه در راستای اعتراض به ترور سرمایه های ایران و پاسداشت یاد و خاطره بزرگان کشور دانست.

- از قاسم تا محسن ، تلاشی هنرمندانه برای اعتراض به ترور سرمایه های کشورمان است ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، فراخوان "از قاسم تا محسن" را تلاشی هنرمندانه در راستای اعتراض به ترور سرمایه های ایران و پاسداشت یاد و خاطره بزرگان کشور دانست.

حجت الاسلام احمد حمیدی در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان از قاسم تا محسن ، اظهار کرد: این اقدام، تلاشی هنرمندانه در پاسخ به اقدام سخیف و کودکانه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و نهضت جهانی مقاومت است که برای مقابله با بزرگان این سرزمین دست به حذف فیزیکی آنها می برند.

وی افزود: آنچه مبرهن بوده این است که راه آنها تمام نمی شود و آنها به واسطه مکتبی که ایجاد کرده اند، همواره در متن و بدنه جامعه حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی گفت: در این فراخوان از هنرمندان خواسته ایم که آثار خود را با محوریت شهادت حاج قاسم سلیمانی و دکتر محسن فخری زاده تولید و در این فراخوان شرکت دهند و تا هشتم دی ماه که در آستانه شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی است، ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«از قاسم تا محسن»، تلاشی هنرمندانه برای اعتراض به ترور سرمایه های کشورمان است

«از قاسم تا محسن»، تلاشی هنرمندانه برای اعتراض به ترور سرمایه های کشورمان است