مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-05پزشكي

بیماران پیوندی قربانی کمبودهای دارویی


تخصیص ارز یا تامین مواد اولیه، تحریم داخلی یا تحریم خارجی، دلیل کمبودهای دارویی هر چه که باشد، یک روز مردم را با کمبود انسولین و ساده ترین مکمل ها و یک روز با کمبود داروهای بیماران خاص امتحان می کند، - ایسنا/آذربایجان شرقی تخصیص ارز یا تامین مواد اولیه، تحریم داخلی یا تحریم خارجی، دلیل کمبودهای دارویی هر چه که باشد، یک روز مردم را با کمبود انسولین و ساده ترین مکمل ها و یک روز با کمبود داروهای بیماران خاص امتحان می کند، بیماران در حالی چشم به راه رسیدن داروهای مصرفی شان هستند که همواره تاکید می شود بیمار، جز درد و رنج بیماری، هم و غم دیگری نباید نداشته باشد.

بیماران از تابستان سال جاری دست به دامن رسانه ها شده اند تا شاید مشکلشان به دست رکن چهارم دموکراسی حل شود، اما هنوز دلیل اصلی کمیاب شدن داروهای پیوندی مشخص نیست و هر کسی چیزی می گوید.

مدیرعامل انجمن خیریه ی حمایت از بیماران کلیوی در گفت وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: بیماران مدت زیادی است که به دنبال دارو هستند و داروخانه ها هم بیماران را به سامانه‎ی 190 ارجاع می دهند، بیماری 20 روز به دنبال داروی مورد نیازش گشته، اما پیدا نکرده است.

عادل فیروزی اضافه کرد: بیماران پیوندی جزو گروه های حساس با سیستم ایمنی ضعیف بوده و نباید از خانه بیرون بروند، درحالیکه خودشان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران پیوندی قربانی کمبودهای دارویی

بیماران پیوندی قربانی کمبودهای دارویی