مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-05اجتماعي

زندگی سخت خانواده های دارای فرزند معلول در سایه کرونا


این روزها دغدغه و نگرانی اصلی خانواده های دارای فرزند معلول از وقفه افتادن در دریافت خدمات توانبخشی و آموزشی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از آموزش ها تعطیل شده است.

- خبرگزاری فارس، گچساران _ سمیرا نصاری، از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون اقداماتی در  راستای کنترل و جلوگیری از گسترش این ویروس در جامعه صورت گرفته است.

اقداماتی که هر چند اقتصاد، کسب و کار  و تا حدودی آموزش را تحت شعاع قرار داد اما برای حفظ سلامت جان شهروندان لازم و ضروری بوده  است.

کرونا با ایجاد شرایط ویژه در جامعه همه را تحت تأثیر تهدید سلامت روحی و جسمی قرار داده است و در این بین اقشار آسیب پذیر به دلیل محدودیت ها و محرومیت هایی که دارند بیش از دیگران در معرض خطر هستند و آنچه که مشاهده می شود بیانگر بی توجهی برنامه ریزان مدیریت بحران کرونا نسبت به این اقشار است.

 امروز روی سخنمان با قشری از جامعه است که نه تنها در روزهای عادی بلکه در این ایام کرونا به فراموشی سپرده شده اند.

  آری روی سخن ما با خانواده های دارای فرزند معلول است که در این ایام سخت کرونا و تحصیل و آموزش به روش مجازی فشار بسیار زیادی را متحمل شده اند.

 این روزها دغدغه و نگرانی اصلی خانواده های دارای فرزند معلولیت های ذهنی، جسمی و حرکتی  از  وقفه افتادن در دریافت خدمات توانبخشی و آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی سخت خانواده های دارای فرزند معلول در سایه کرونا

زندگی سخت خانواده های دارای فرزند معلول در سایه کرونا