مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-05سياسي

واکنش بسیج دانشجویی کرمان نسبت به مشکلات شهرک آب منطقه ای کرمان


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان خواستار پاسخگویی مسئولان نسبت به قطعی چندماهه آب، برق و گاز برخی از خانه های شهرک آب منطقه ای شهرستان کرمان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در پی خبرهایی که از اهالی منطقه شهرک آب منطقه ای شهرستان کرمان و همچنین در گوشه و کنار از زبان سایر افراد و رسانه ها مبنی بر قطعی چندماهه آب، برق و گاز برخی از خانه های این شهرک شنیده بودیم بر آن شدیم که علت این اتفاق را پرس وجو کنیم.

بعد از پرس و جوهایی از اهالی شهرک متوجه شدیم که در سال 1387 تعدادی خانه توسط هیئت مدیره وقت شرکت آب منطقه ای کرمان به این خانواده های فروخته شده است و بعد از عوض شدن هیئت مدیره در دولت حال، هیئت مدیره موضوعی را تحت عنوان غیرقانونی بودن فروش این خانه ها و همچنین خیانت در اموال بیت المال را مطرح کرده و در مقابل هم ساکنین خانه ها نسبت به این ادعا واکنش هایی را نشان داده اند و اسناد و مدارکی دارند که معتقدند به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و اگر تخلفی صورت گرفته است مقصر هیئت مدیره و مدیرعامل وقت آن زمان است.

در ادامه این کش و قوس ها و بحث های مطرح شده و بعد از چند نوبت تشکیل جلسه دادگاه سرانجام حکم به ابطال سندهای این چند خانه داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بسیج دانشجویی کرمان نسبت به مشکلات شهرک آب منطقه ای کرمان

واکنش بسیج دانشجویی کرمان نسبت به مشکلات شهرک آب منطقه ای کرمان