مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-05اجتماعي

طرح شهید سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل کرونا در دزفول آغاز شد


اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور در شهرستان دزفول آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس مرکز بهداشت دزفول پیش از ظهر امروز شنبه در آیین رونمایی از طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در مرکز جامع سلامت شماره دو دزفول، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید -19 به شیوه محله و خانواده محور با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت با مشارکت فرمانداری ویژه، سازمان هلال احمر، شهرداری، آموزش و پرورش و کمیته امداد از امروز در شهرستان دزفول آغاز شد.

رضا پورآیین افزود: این طرح طی یک تفاهم نامه مشترک توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین منعقد شده است.

وی طرح شهید سلیمانی را چهارمین گام برای کنترل و مدیریت که در ابتدای شیوع این ویروس اجرا شد، 100 درصد شهروندان دزفول به صورت تلفنی غربال شدند و در گام دوم و سوم نیز غربالگری تمام بیماران آسیب پذیر و زنان باردار در سطح شهرستان انجام شد.

رییس مرکز بهداشت دزفول، بازرسی بهداشتی از کلیه اماکن صنفی و صنعتی به منظور بررسی کد رهگیری و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی، کاهش میزان مرگ و میر، کاهش موارد بستری در بیمارستان و حمایت از خانواده های نیازمند را از جمله اهداف اصلی طرح شهید قاسم سلیمانی عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل کرونا در دزفول آغاز شد

طرح شهید سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل کرونا در دزفول آغاز شد