مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-05سياسي

پلمب 9 واحد صنفی متخلف در چهارمحال وبختیاری


رییس پلیس امنیت عمومی چهارمحال گفت: در 48 ساعت گذشته طرح کنترل واحدهای صنفی به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح استان اجرا شد که در این راستا برای 12 واحد صنفی اخطاریه کتبی صادر و 9 واحد صنفی پلمب شدند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس پلیس امنیت عمومی چهارمحال گفت: در 48 ساعت گذشته طرح کنترل واحدهای صنفی به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح استان اجرا شد که در این راستا برای 12 واحد صنفی اخطاریه کتبی صادر و 9 واحد صنفی پلمب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، اسکندر سعیدی اظهار کرد: طرح کنترل واحدهای صنفی با توجه به اعمال محدودیت های جدید در نحوه فعالیت واحدهای صنفی توسط ستاد مقابله با کرونای استان و به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت عمومی چهارمحال وبختیاری ادامه داد: تیم های مشترک متشکل از مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و مامورین مرکز بهداشت استان با هماهنگی قضایی از 197 واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا برای 12 صنفی که به علت عدم رعایت ضوابط اخطاریه کتبی صادر و 9 واحد صنفی در رسته ای مختلف به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 9 واحد صنفی متخلف در چهارمحال وبختیاری

پلمب 9 واحد صنفی متخلف در چهارمحال وبختیاری