مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-05سياسي

مشارکت 49 بقعه متبرکه لرستان در اجرای طرح «شهید سلیمانی»


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به توزیع هفت هزار بسته معیشتی در قالب طرح «شهید سلیمانی» در این استان، بیان کرد: - ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به توزیع هفت هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در این استان، بیان کرد: 49 بقعه متبرکه لرستان در اجرای طرح شهید سلیمانی مشارکت دارند.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شیوع کروناویروس و لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه از اجرای طرح شهید سلیمانی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در کشور خبر داد و گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان نیز با شرکت در این طرح هفت هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی اوقاف لرستان از اول آذرماه آغاز شده و تا 13 آذرماه همزمان با سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت، افزود: بسته های معیشتی، بسته های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی و … از جمله اقلامی است که در قالب طرح شهید سلیمانی میان نیازمندان توزیع می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از مشارکت 49 بقعه متبرکه لرستان در اجرای این طرح خبر داد و اضافه کرد: بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 49 بقعه متبرکه لرستان در اجرای طرح «شهید سلیمانی»

مشارکت 49 بقعه متبرکه لرستان در اجرای طرح «شهید سلیمانی»