مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-05اقتصادي

لزوم حمایت از سرمایه‎گذاران گردشگری در ایام نفس گیر کرونا


معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد به رکود بی سابقه صنعت گردشگری به دلیل کرونا اشاره و بر حمایت از فعالان و سرمایه گذاران طرح های این حوزه تاکید کرد.

- ایسنا/یزد معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد به رکود بی سابقه صنعت گردشگری به دلیل کرونا اشاره و بر حمایت از فعالان و سرمایه گذاران طرح های این حوزه تاکید کرد.

محمد میرشمسی در تکمیل این مطلب، افزود: صنعت گردشگری تا قبل از شیوع بحران ویروس کرونا یکی از صنایع پیشران و مهم در دنیا به لحاظ درآمدزایی، جذب منابع مالی و عامل ایجاد اشتغال تاثیرگذار بود و از این رو در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران اهتمام به این صنعت و جذب سرمایه و سرمایه گذار در این بخش به شدت مورد توجه قرار گرفته بود.

به گفته وی، سرمایه‎گذاری در زمینه ایجاد تاسیسات گردشگری مانند هتل های لوکس و پنج ستاره، مجتمع های گردشگری، هتل بوتیک ها و بومگردی ها می تواند به عنوان یکی از فرصت‎های جذاب برای سودآوری و اشتغال‎زایی مورد توجه فعالان اقتصادی باشد.

میرشمسی در ادامه گفت: استان یزد با داشتن ظرفیت‎ها، جاذبه و پتاسیل های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و تنوع جغرافیایی فرصتی مناسب برای توسعه زیرساخت های گردشگری و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از سرمایه‎گذاران گردشگری در ایام نفس گیر کرونا

لزوم حمایت از سرمایه‎گذاران گردشگری در ایام نفس گیر کرونا