مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-05اقتصادي

ایمن سازی نقاط بحرانی خطوط انتقال آب استان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از ایمن سازی نقاط بحرانی خطوط انتقال آبرسانی استان با اعتباری افزون بر 4 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی جان صادق پور با اشاره به نقش حیاتی خطوط انتقال آبرسانی 15 خرداد و مجتمع آبرسانی 80 روستا برای تأمین آب مورد نیاز شهر قم و روستاهای اطراف، گفت: با توجه به قرار گرفتن این خطوط در مسیر رودخانه های فصلی، نگهداری و ایمن سازی آن ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در همین راستا به بارش های اواخر سال 97 و اوایل سال 98 اشاره کرد و یادآور شد: در پی این بارش ها، سیلاب هایی جاری و منجر به آبشستگی برخی از نقاط خطوط انتقال آبرسانی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه شسته شدن خاک اطراف لوله های آب، احتمال شکستگی را افزایش می دهد، اظهار داشت: 20 نقطه از خط انتقال 15 خرداد در مسیر رودخانه های فصلی وجود دارد که سبب آبشستگی اطراف لوله و جاده دسترسی خط انتقال شده است.

وی با اشاره به اولویت بندی صورت گرفته در خصوص ایمن سازی نقاط بحرانی خطوط انتقال، اذعان داشت: دو نقطه بحرانی از خط 15 خرداد و 5 نقطه بحرانی از خط انتقال مجتمع آبرسانی 80 روستا شناسایی و به منظور ایمن سازی این نقاط برنامه ریزی لازم انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی نقاط بحرانی خطوط انتقال آب استان

ایمن سازی نقاط بحرانی خطوط انتقال آب استان