مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-05اقتصادي

دسترسی به منابع غیرکتابی در کتابخانه ملی


رییس فراهم آوری، آماده سازی و کنترل منابع غیرکتابی و پیایندهای کتابخانه ملی گفت: گروه منابع غیرکتابی در کتابخانه ملی، منابع غیرکتابی چاپی و الکترونیکی از جمله آثار موسیقی و پایان نامه را در بانک کتابشناسی ملی ثبت می کند تا پژوهشگران در سطح بین المللی .

- رییس فراهم آوری، آماده سازی و کنترل منابع غیرکتابی و پیایندهای کتابخانه ملی گفت: گروه منابع غیرکتابی در کتابخانه ملی، منابع غیرکتابی چاپی و الکترونیکی از جمله آثار موسیقی و پایان نامه را در بانک کتابشناسی ملی ثبت می کند تا پژوهشگران در سطح بین المللی بتوانند به این آثار دسترسی پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، الهام حیدری درباره فعالیت گروه منابع غیرکتابی کتابخانه ملی بیان کرد: کتابخانه ملی هر کشوری میراث فرهنگی و ملی آن کشور به شمار می آید، بنابراین هر منبعی از جمله منابع غیرکتابی، که وارد کتابخانه ملی شود در بانک کتابشناسی ملی ثبت و قابل رصدپذیری در سطح بین المللی خواهد شد.

او افزود: این گروه بر اساس مصوبه های واسپاری جلسه 441 مورخ 21 اردیبهشت 1378 و جلسه 120 مورخ 20 خرداد 1391 شورای عالی انقلاب فرهنگی، منابع غیرکتابی ناشران را دریافت و در بانک کتابشناسی ملی ثبت می کند تا مشخصات آثار چاپی و الکترونیکی، از جمله آثار موسیقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به منابع غیرکتابی در کتابخانه ملی

دسترسی به منابع غیرکتابی در کتابخانه ملی