مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-05سياسي

دیار باغ راه های شهری از کسلی در می آید؟


رییس شورای شهر سمنان از سمنان به عنوان یک شهر کسل و کم نشاط نام برد و گفت: تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر سمنان بر این است که با توسعه فضاهای تفرجگاهی، - ایسنا/سمنان رییس شورای شهر سمنان از سمنان به عنوان یک شهر کسل و کم نشاط نام برد و گفت: تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر سمنان بر این است که با توسعه فضاهای تفرجگاهی، فضاهای سبز و برپایی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و.

در شهر سمنان نشاط بیشتری به این شهر تاریخی ببخشند.

سیدمسعود سیادتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه شیوع بیماری عالمگیر کروناویروس نیز جدا از اینکه مانع از برخی برنامه های ما در این بخش شده، خود نیز اثرات روحی و روانی زیادی بر شهروندان دارد.

وی از کووید19 به عنوان یک پدیده جهانی نام برد و افزود: تاثیر این بیماری جهان گیر در همه دنیا تا آنجا است که چه بسا در آینده جهان به دو مقطع پیش و پس از کرونا تقسیم می شود.

این عضو شورای شهر سمنان با اشاره به گزینش شهردار در دوره پنجم گفت: ایشان در انتهای حضور یک روزه در مرکز استان و مطالعه ظرفیت های شهر،در پاسخ به پرسش نمایندگان در خصوص ارزیابی شان از شهر سمنان در اولین نشست با شورای شهر سمنان گفتند سمنان یک شهر کسل و ناشاد است و من شخصا به واسطه این شناخت و درک درست از فضای شهر به ایشان رای دادم و در این مدت نیز، هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیار باغ راه های شهری از کسلی در می آید؟

دیار باغ راه های شهری از کسلی در می آید؟