مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-05سياسي

شماره هفتم نشریه «تأملات رشد» رونمایی می شود


به همت هسته عدالت پژوهی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) نشست رونمایی از شماره هفتم نشریه «تأملات رشد» با ارائه نسخه «جایگزین کنکور» برگزار می شود.

- به همت هسته عدالت پژوهی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) نشست رونمایی از شماره هفتم نشریه تأملات رشد با ارائه نسخه جایگزین کنکور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین رونمایی از شماره هفتم نشریه تأملات رشد با طرح پیشنهادیه جایگزین کنکور، با حضور علی زرافشان معاون اسبق متوسطه و مشاور فعلی وزیر آموزش وپرورش، یکشنبه 16 آذرماه و همزمان با روز دانشجو برگزار می شود.

مقوله کنکور در نیم قرن گذشته در جامعه ایران، تغییرات مختلفی را شاهد بوده است اما هیچ نیرویی تاکنون نتوانسته است آن را از میدان خارج کند.

یکی از مهم ترین دلایل بقای کنکور، فقدان نسخه ای جایگزین اما کارآمد بوده است.

در این راستا و به همت هسته عدالت پژوهی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام، شماره هفتم نشریه تأملات رشد به این موضوع اختصاص یافته است.

شماره حاضر مشتمل بر 11 نگاشت تخصصی، 3 مصاحبه با نخبگان این حوزه مسئله (کلاهی، محمدی روزبهانی و مجیدی) و هفت نگاره آماری و توصیفی است که تلاش دارد تصویری از شرایط کنونی مسئله کنکور در ایران امروز ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره هفتم نشریه «تأملات رشد» رونمایی می شود

شماره هفتم نشریه «تأملات رشد» رونمایی می شود