مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-05ورزشي

فدراسیون کشتی و چالش جدیدی به نام کمیته داوران!


اشتباهات مکرر و محرز داوران در امر قضاوت پیکارهای لیگ برتر باعث شده تا متولیان فدراسیون کشتی با چالش جدید و بزرگی بنام کمیته داوران مواجه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با آغاز پیکارهای دور برگشت لیگ کشتی فرنگی، بحث اشتباهات داوران و اعتراض تیم های مختلف به نحوه قضاوت به اوج خود رسید و حالا موج این اعتراضات به رغم پایان دور برگشت به بیشترین حد خود رسیده است.

این وضعیت باعث شد تا فدراسیون کشتی کشورمان که مدتهاست با دغدغه ها و محدودیت های مالی دست به گریبان است، حالا به نقطه ای رسیده که باید با مشکل بزرگی بنام اداره پرحاشیه و جنجالی کمیته داوران هم مواجه شود! اهالی کشتی معتقدند این اتفاقات از زمانی به اوج خود رسید که چندی پیش ناصر فروتن از ریاست کمیته داوران کنار گذاشته شد و محمد مصلایی پور به عنوان سرپرست، سکان هدایت این کمیته مهم و تأثیرگذار را در دست گرفت.

کمیته ای که مدتهاست پس از این تغییر و تحولات، حال و روز خوشی ندارد و حالا در فراز و نشیب پیکارهای لیگ به اوج ناکارآمدی و مشکلات ساختاری و مدیریتی خود رسیده است.

از ابتدای آغاز دور برگشت پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی، تقریباً روزی نبود که کادر فنی برخی تیم ها از قضاوت پر اشتباه داوران انتقاد نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون کشتی و چالش جدیدی به نام کمیته داوران!

فدراسیون کشتی و چالش جدیدی به نام کمیته داوران!