مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-05پزشكي

کاهش 30 درصدی آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های خراسان رضوی


جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا، گفت: محدودیت های اعمال شده کاهش 30 درصدی آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های خراسان رضوی را به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، شاپور بدیعی خاطرنشان کرد:  اقدامات صورت گرفته از سوی ستادهای ملی و استانی مبارزه با کرونا در محدودیت های اعمال شده همچون کاهش ساعت کاری، کاهش حضور فیزیکی پرسنل در محل کار و ممنوعیت تردد از ساعت 9 شب تا چهار صبح مؤثر واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه یک اقدام مؤثر صورت گرفته دیگر که از نیمه دوم آبان ماه آغاز شده اجرای طرح شهید سلیمانی با عنوان هر مسجد یک پایگاه سلامت بوده است، افزود: در اینجا جا دارد که از این بابت از پرسنل خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان بسیج جامعه مستضعفان و سازمان بسیج جامعه پزشکی تقدیر و تشکر ویژه کنیم، پاسداران و بسیجیان از ابتدای بحران کرونا تاکنون در کنار خادمان حوزه سلامت بودند و به عنوان یک بازوی قوی در کنار مدافعان سلامت در مسیر مدیریت و ریشه کنی ویروس کرونا تلاش بسیار کرده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه محدودیت های اعمال شده، کاهش آمار مبتلا، بستری و فوتی کرونایی را به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمار فعلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های خراسان رضوی

کاهش 30 درصدی آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های خراسان رضوی