مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-05اقتصادي

بنیاد برکت حامی قطعه سازان داخلی خودرو/ تولید روزانه 10هزار قطعه


مدیر عامل بنیاد برکت با تاکید بر جهش در تولید خودرو گفت:بنیاد برکت حامی قطعه سازان داخلی خودرو است و روزانه 10 هزار قطعه تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازافزایش تولید خودرو با اتکا به ظرفیت قطعه سازان داخلی را از جمله راهکارهای عملیاتی مشخص برای جهش تولید عنوان کرده اند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، بنیاد برکت با مشارکت و سرمایه گذاری 50 میلیارد ریالی در کارخانه تولید قطعات پلیمری خودرو علاوه بر احیا و بازگرداندن این واحد صنعتی به چرخه اقتصادی، بسترهای تولید روزانه 10 هزار قطعه پلیمری انبساط خودرو را فراهم آورده است.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: این واحد تولیدی فعال در زمینه تولید قطعات پلیمری خاص و فوم های فشرده خودرو در شهرک صنعتی بروجن که به علت نبود سرمایه در گردش دچار رکود شده بود، از سال 1393 و پس از مشارکت با بنیاد برکت احیا شده و در حال حاضر 10 هزار قطعه را در روز برای 2 هزار خودرو تولید می کند.

به گفته مدنی، فعالیت این کارخانه تولید قطعات پلیمری خودرو باعث ایجاد 285 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان بروجن شده است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت واحد مشارکتی بنیاد برکت در شرایط امروز کشور و فشارهای تحریم خاطرنشان کرد: با تولید روزانه 10 هزار قطعه، ایران در زمینه قطعات پلیمری انبساطی خودرو در زمره 20 کشور تولیدکننده این قطعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت حامی قطعه سازان داخلی خودرو/ تولید روزانه 10هزار قطعه

بنیاد برکت حامی قطعه سازان داخلی خودرو/ تولید روزانه 10هزار قطعه