مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-05اقتصادي

حق دولت از معادن سمنان گرفته شد


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 39 درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد فروهر پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای معادن استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حدود 110 میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان از ابتدای سال جاری تاکنون وصول شده که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته، 39 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در آبان ماه سال جاری، بالغ بر 21 میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول شده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته، 75 درصد رشد را نشان می دهد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به فعالیت حدود 626 واحد معدنی در استان تصریح کرد: این تعداد معدن با ظرفیت استخراج سالانه بیش از 21 میلیون تن مواد معدنی در استان فعالیت می کنند که ذخیره قطعی این معادن در حدود 586 میلیون تن می رسد.

فروهر با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در این معادن تصریح کرد: معادن استان با سرمایه گذاری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی حدود پنج هزار نفر در استان فعالیت می کنند.

وی بر لزوم حمایت خاص و تسهیل در امور فرآوری مستقر در معادن استان تأکید و اظهار کرد: عدم رسوخ فناوری های پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق دولت از معادن سمنان گرفته شد

حق دولت از معادن سمنان گرفته شد