مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-05سياسي

کاندیدای مقتدر حلال مشکلات کشور


برخی رجال اصلاح طلب در هفته های اخیر پالس های مثبتی را نسبت به حضور یک کاندیدای مقتدر با سابقه نظامی گری در عرصه انتخابات نشان داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مشرق نیوز، احمد زیدآبادی ، از فعالان چپ، مدتی قبل در همین رابطه طی یادداشتی که البته مورد اعتراض شدید اصلاح طلبان قرار گرفت خواستار حضور یک چهره کارآمد با سابقه نظامی در انتخابات 1400 شد.

مضمون تئوری زیدآبادی خطاب به اصلاح طلبان نیز این بود که اگر قرار است یک گزینه نظامی کارآمد بیاید و مشکلات کشور را حل کند؛ این مسئله نباید قاعدتا از نظر چپ ها که خود را مقید به پیشرفت ایران معرفی می کنند؛ اشکالی داشته باشد.

این یادداشت موجب شکل گیری یک مناظره تند رسانه ای بین مصطفی تاجزاده و زیدآبادی نیز شد! در ضلع بعدی ماجرا، مرتضی مبلغ، از دیگر چهره های اصلاح طلب نیز طی مصاحبه ای در شماره پنجشنبه گذشته روزنامه ملی گفته است: در مورد حضور نظامیان در انتخابات باید دو امر را از هم تفکیک کنیم.

زمانی ممکن است کسانی برای انتخابات نامزد شوند که سابقه نظامی دارند اما سالیان سال است که از چارچوب نظامی گری خارج شده و به عرصه های سیاسی و مدیریتی آمده اند.

نمی توان اسم این افراد را نیروی نظامی گذاشت و این افراد نظامی محسوب نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای مقتدر حلال مشکلات کشور

کاندیدای مقتدر حلال مشکلات کشور