مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-05ورزشي

ارجاع اتفاقات داوری لیگ کشتی به یک تیم 3 نفره


پس از اشتباهات رخ داده در مبارزه محمدهادی ساروی فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم تیم صبانور در جریان مبارزه با مهدی بالی از تیم دانشگاه آزاد، قرار است فیلم کامل این مبارزه توسط 3 داور بین المللی بی طرف مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

- پس از اشتباهات رخ داده در مبارزه محمدهادی ساروی فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم تیم صبانور در جریان مبارزه با مهدی بالی از تیم دانشگاه آزاد، قرار است فیلم کامل این مبارزه توسط 3 داور بین المللی بی طرف مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

محمد ابراهیم امامی در گفتگو با ایسنا، درباره حواشی لیگ برتر کشتی فرنگی در دیدار دو تیم صبانور کردستان و دانشگاه آزاد، اظهار کرد: مسئولان تیم صبانور نسبت به عملکرد داوری در مبارزه وزن 97 کیلوگرم لیگ کشتی فرنگی میان محمدهادی ساروی از تیم صبانور کردستان و مهدی بالی از تیم دانشگاه آزاد، اعتراض داشتند و اعتراض کتبی خود را به سرپرست مسابقات اعلام کردند.

سخنگوی فدراسیون کشتی، افزود: پس از اعتراض انجام شده قرار است فیلم کامل این مبارزه توسط 3 داور بین المللی بی طرف مورد بازبینی قرارگیرد تا گزارش خود را رسما اعلام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر اشتباه تاثیرگذار داوران در نتیجه این مبارزه اثبات شود، آیا نتیجه تغییر می کند یا خیر، گفت: در این صورت تصمیم با مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع اتفاقات داوری لیگ کشتی به یک تیم 3 نفره

ارجاع اتفاقات داوری لیگ کشتی به یک تیم 3 نفره