مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-05ورزشي

استقلال برای پیروزی برنامه نداشت/ فکری باید ترکیب را تغییر دهد


مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان برنامه ای برای برد برابر پیکان نداشتند، گفت: این تیم فقط در 10 دقیقه پایانی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

- غلامرضا فتح آبادی مهاجم سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص تساوی استقلال برابر پیکان از هفته چهارم لیگ برتر گفت: انتظار بیشتری از استقلال داشتیم و فکر می کردیم این تیم هرچه از زمان بازی ها می گذرد، بهتر و بهتر خواهد شد اما متأسفانه آبی پوشان نتوانستند در این هفته انتظارات هواداران را برآورده کنند.

وی افزود: استقلال تا دقایق پایانی برنامه خاصی برای گل زنی نداشت.

اگرچه هم پیکان تدافعی بازی کرد و هم کیفیت زمین نامناسب بود اما این دلیل نمی شود که استقلال نتواند تغییر برنامه داده تا به گل برسد.

مهاجم سابق استقلال ادامه داد: در 10 دقیقه پایانی استقلال فشار زیادی بر روی دروازه پیکان آورد اما فکر می کنم زمان زیاد نبود و اگر این فشار از دقایق ابتدایی صورت می گرفت به طور حتم استقلال می توانست سه امتیاز این بازی را از آن خود کرده و همچنان در رده دوم جدول باقی بماند.

وی در مورد انتقاداتی که از فکری در مورد ترکیب این تیم گرفته می شود گفت: چند بازیکن استقلال مثل مرادی و مهدی پور را هنوز در بازی های این چهار هفته ندیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال برای پیروزی برنامه نداشت/ فکری باید ترکیب را تغییر دهد

استقلال برای پیروزی برنامه نداشت/ فکری باید ترکیب را تغییر دهد