مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-05اجتماعي

شروع هفته با افزایش غلظت آلاینده های در هوای اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در روز های شنبه و یکشنبه شاهد افزایش غلظت آلاینده های هوا به دلیل رطوبت و مه آلودگی شدید در اصفهان خواهیم بود.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به میانگین بارندگی در استان اصفهان اظهار داشت: از  ابتدای مهر ماه و آغاز سال زراعی میانگین بارندگی در استان اصفهان 43 میلی متر بوده است و فریدون شهر با 149 میلی متر و ورزنه با 9.

9 میلی متر به ترتیب بیشترین و کم ترین بارندگی را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه میزان بارندگی در اصفهان در سال زراعی جاری 30 درصد افزایش داشته است افزود: سامانه بارشی از روز شنبه وارد استان اصفهان می شود، این سامانه بارشی تا روز یکشنبه در استان فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این مدت شاهد افزایش غلظت آلاینده های هوا به دلیل رطوبت و مه آلودگی شدید در روز های شنبه و یکشنبه خواهیم بود گفت: توزیع سوخت پاک، تأمین گاز برای نیروگاه ها و صنایع، تعطیلی کوره پزخانه ها و کاهش فعالیت صنایع موجود در لیست آلایندگی از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش آلودگی هوا در اصفهان است.

شیشه فروش با بیان اینکه روشن کردن آتش، ته‎مانده مزارع کشاورزی و هر اقدامی که سبب افزایش آلایندگی هوا شود، ممنوع است، بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع هفته با افزایش غلظت آلاینده های در هوای اصفهان

شروع هفته با افزایش غلظت آلاینده های در هوای اصفهان