مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-05اجتماعي

اجرای طرح ناظرین سلامت توسط 127 تیم هلال احمر در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ناظرین سلامت با همکاری تمام دستگا ه ها نشان دهنده عزم دستگاه ها برای مقابله با شیوع ویروس کروناست.

- ایرج کیانی امرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح ناظرین سلامت با همکاری ادارات استان در حال انجام است که تعداد اعضای فعال این طرح 108 خواهر و 165 برادر می باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر تعداد تیم های فعال در استان 127 تیم می باشد که تعداد اماکنی که تا دهم آذرماه تحت پوشش قرار گرفته اند یک هزار و 329 مورد بوده است.

وی اظهار داشت: افراد در این طرح ناظرین بر سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و بر روند مدیریت کرونا در اماکن نظارت می کنند که هدف این طرح رعایت پروتکل ها برای کاهش بیماری در سطح جامعه می باشد.

کیانی خاطرنشان کرد: هم چنین در بین قشر آسیب پذیر و ناتوان جامعه ماسک و مواد ضدعفونی توزیع می شود و نظارت بر فروشگاه ها، پایانه های مسافر بری، میادین اصلی شهر و بانک ها انجام می دهند سپس چک لیست ها تهیه شده و به مسؤولان مراکز بهداشتی تحویل داده می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: از ابتدای آذرماه هم آموزش و هم نظارت بر رعایت موارد بهداشتی انجام می شود و به احتمال زیاد با توجه شیوع بیماری کرونا تا پایان سال ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ناظرین سلامت توسط 127 تیم هلال احمر در چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح ناظرین سلامت توسط 127 تیم هلال احمر در چهارمحال و بختیاری