مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-05ورزشي

شهرِ من اصفهان ؛ فرصتی برای ارتقای دانش شهروندان


اولین دوره از مسابقه بزرگ شهرِ من اصفهان با موضوع چگونگی رفتار صحیح با افراد دارای معلولیت در جامعه، ویژه عموم شهروندان برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان اولین دوره از مسابقه بزرگ "شهرِ من اصفهان" با موضوع چگونگی رفتار صحیح با افراد دارای معلولیت در جامعه، ویژه عموم شهروندان برگزار می شود.

اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری شورای جوانان شهرداری اصفهان در نخستین مسابقه بزرگ شهرِ من اصفهان و به مناسبت روز جهانی معلولان، موضوع چگونگی رفتار صحیح با افراد دارای معلولیت در جامعه را انتخاب کرده است.

اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به منظور ارتقای دانش شهروندان و تبدیل شدن دانش آنها به رفتار، اقدام به تهیه فرهنگ نامه بزرگ شهروندی و مجموعه کتاب هایی تحت عنوان کتاب های نقره ای کرده است، بر این اساس مسابقه شهرِ من اصفهان هر ماه با یک موضوع از این کتاب ها برگزار می شود.

کتاب های نقره ای حاوی توصیه ها و آگاهی هایی در زمینه های گوناگون برای شهروندان است.

به این دلیل که افراد دارای معلولیت بخشی از جامعه ما را تشکیل می دهند، شهروندان و خانواده ها باید چگونگی رفتار و ارتباط موثر با آنها را فرا بگیرند تا نیازهای آنان نیز برطرف شود و شهر اصفهان باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرِ من اصفهان ؛ فرصتی برای ارتقای دانش شهروندان

شهرِ من اصفهان ؛ فرصتی برای ارتقای دانش شهروندان