مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-05پزشكي

سهم مشارکت مردم در تامین سلامت جامعه 75 درصد است


رییس مرکز بهداشت شهرستان میبد تداوم تعامل مردم و مسئولان تا ریشه کنی کرونا را خواستار شد و گفت: مشارکت مردم سهم 75 درصدی در تامین سلامت جامعه دارد.

- ایسنا/یزد رییس مرکز بهداشت شهرستان میبد تداوم تعامل مردم و مسئولان تا ریشه کنی کرونا را خواستار شد و گفت: مشارکت مردم سهم 75 درصدی در تامین سلامت جامعه دارد.

دکتر مهدی حفیظی شب گذشته در نشست با خبرنگاران گفت: ورود ویروس کرونا به کشور باعث فشارهای زیادی بر مردم، کسبه، اصناف و بازاریان شده و علاوه بر متضرر کردن آنها، فشارهای روحی و روانی زیادی بر جای گذاشته است.

وی در این نشست که در سالن شهدای میبد برگزار شد، با بیان این که تلاش های وزارت بهداشت و شبکه بهداشت و درمان در مهار کرونا قابل تحسین است، افزود: سهم دستگاه بهداشت و درمان برای تامین سلامت جامعه تنها 25 درصد است و 75 درصد مابقی باید از طریق مشارکت مردم و سازمان های دولتی و غیردولتی مهیا شود و اگر این مشارکت صورت نگیرد، اقدامات بهداشت و درمان خیلی نمی تواند تاثیرگذار باشد.

حفیظی فرهنگ سازی و آموزش های همگانی را مهم ترین دغدغه مرکز بهداشت شهرستان میبد خواند و گفت: پیشگیری و فرهنگ سازی در بین مردم یکی از موارد مورد تاکید مرکز بهداشت شهرستان از ابتدای ورود ویروس کرونا تا به امروز بوده و تلاش داشته ایم که این موضوع را سرلوحه کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مشارکت مردم در تامین سلامت جامعه 75 درصد است

سهم مشارکت مردم در تامین سلامت جامعه 75 درصد است