مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-05اقتصادي

بیش از 1900 شغل برای مددجویان بهزیستی کرمانشاه ایجاد شد


معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه ز ایجاد 1973 فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان طی سال جاری خبر داد که 80 درصد آن برای افراد دارای معلولیت بوده است.

- زهره شریفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از ایجاد 1973 فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان طی سال جاری خبر داد که 80 درصد آن برای افراد دارای معلولیت بوده است.

وی افزود: در راستای اشتغال زایی مددجویان 590 فقره تسهیلات به میزان 295 میلیارد ریال پرداخت شده است.

شریفی به راه اندازی سایت اشتغال معلولان استان هم اشاره کرد و افزود: از اواخر شهریور ماه امسال که این سایت راه اندازی شده تاکنون 3 هزار و 400 متقاضی شغل و تسهیلات اشتغال در این سامانه ثبت نام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور حمایت از معلولان در بحث اشتغال طبق قانون جامع حمایت از حقوق معلولان برای استخدام در ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی 3 درصد سهمیه پذیرش برای این افراد با جدیدت از سال گذشته در نظر گرفته شده و باید عزیزان مددجو در آزمون های استخدامی دارای پذیرش معلولین شرکت کنند.

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان پرداخت تسهیلات، بیمه خویش فرمایی، پرداخت سهم بیمه کارفرما، مجوز اخذ مراکز غیردولتی زیر مجموعه سازمان، پرداخت کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1900 شغل برای مددجویان بهزیستی کرمانشاه ایجاد شد

بیش از 1900 شغل برای مددجویان بهزیستی کرمانشاه ایجاد شد