مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-05اقتصادي

دوربین عنکبوتی کجاست؟


دوربین عنکبوتی 4 میلیارد تومانی ورزشگاه آزادی کجاست و مسئول آن ریخت وپاش تاریخی چه کسی بود؟ - دوربین عنکبوتی 4 میلیارد تومانی ورزشگاه آزادی کجاست و مسئول آن ریخت وپاش تاریخی چه کسی بود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: این روزها موج جدید اچ دی شدن شبکه های تلویزیونی راه افتاده و صداوسیما به طور گسترده روی آن مانور می دهد؛ در حدی که مجریان و گزارشگران این رسانه از آقای عبدالعلی علی عسکری، رییس سازمان به عنوان پدر دیجیتال تلویزیون یاد می کنند.

به هر حال اتفاقی که رخ داده خیلی خوب است و ما هم به مدیران صداوسیما خداقوت می گوییم اما طرح یک سوال کوچک در این بین، چندان بی مناسبت به نظر نمی رسد.

پرسش اینجاست که دوربین عنکبوتی ورزشگاه آزادی کجاست؟ پای دوربین عنکبوتی سال 89 به ورزشگاه آزادی باز شد و شاید ایران تنها کشور دنیا بود که برای خرید یک دوربین، با حضور جمعی از مسئولان مراسم افتتاح تشکیل داد! خیلی ها آمدند؛ از علی سعیدلو، رییس وقت سازمان تربیت بدنی تا همین آقای علی عسکری که آن زمان معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما بود.

دوربین عنکبوتی یا اسپایدرکم که با هزینه هنگفت خریداری شده بود، مدت کوتاهی به پوشش تلویزیونی مسابقات در ورزشگاه آزادی کمک کرد و خیلی زود بازنشسته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین عنکبوتی کجاست؟

دوربین عنکبوتی کجاست؟