مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-05اقتصادي

رشد هشت برابری پورتفوی «بیمه تجارت نو» در 18 ماه


بیمه تجارت نو به عنوان یکی از شرکت های تشکیل دهنده ی سوپرمارکت مالی بانک بر اساس گزارش های مالی منتشر شده در سایت کدال، در ماه های اخیر عملکرد برجسته ای را از خود به جای گذاشته است.

- بیمه تجارت نو به عنوان یکی از شرکت های تشکیل دهنده ی سوپرمارکت مالی بانک بر اساس گزارش های مالی منتشر شده در سایت کدال، در ماه های اخیر عملکرد برجسته ای را از خود به جای گذاشته است.

برای اطلاع از روند پیشرفت نماد "بنو" در فرابورس و برنامه های این شرکت در راستای کسب سهم بیشتر از بازار صنعت بیمه کشور همزمان با روز بیمه گفت وگویی را با نیما نوراللهی مدیرعامل جوان و پرانرژی این شرکت انجام داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بانک تجارت ، خبرهای مثبت سهام بیمه تجارت نو در بازار سرمایه در ماه های گذشته و دقیق تر بگوییم 18 ماه اخیر نشان از حرکت رو به رشد و پیشرفت مستمر این شرکت دارد.

این مسیر از کجا شروع شد و اکنون در کجای راه هستید؟ اصولا بخش اعظم تعیین قیمت سهام شرکت ها در بازار سرمایه به تجزیه و تحلیل صورت های مالی آن مجموعه بازمی گردد.

در یک جمله می توان گفت، بیمه تجارت نو در دو سال گذشته تا به امروز تقریبا یک رشد هشت برابری را در پورتفوی خود اینگونه رقم زده که تا پایان سال 96 پورتفوی شرکت 100 میلیارد تومان بود حال امروز حق بیمه تولیدی به 800 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد هشت برابری پورتفوی «بیمه تجارت نو» در 18 ماه

رشد هشت برابری پورتفوی «بیمه تجارت نو» در 18 ماه