مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-05ورزشي

نمایشگاه کتاب جمهوری اسلامی ایران در بلخ افتتاح شد


به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در افغانستان، نمایشگاه کتاب جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه امام خمینی(ره) استان بلخ افتتاح شد.

- به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در افغانستان، نمایشگاه کتاب جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه امام خمینی(ره) استان بلخ افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در افغانستان، نمایشگاه کتاب جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه امام خمینی(ره) استان بلخ افتتاح شد.

مراسم آغازین این نمایشگاه با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف، رایزن فرهنگی ایران در کابل، استاندار بلخ، رؤسای معارف، اطلاعات و فرهنگ، شورای ولایتی، دانشگاه ابن سینا، دانشگاه البرز، اساتید، دانشجویان و فرهنگیان بلخ برگزار شد.

شیرزاد مقدم، رایزن فرهنگی ایران جمهوری اسلامی ایران در کابل و سرپرست فرهنگی مزارشریف نیز به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی میهمانان و بلخیان حاضر در نمایشگاه را خیر مقدم گفت و افزود: نمایشگاه حاضر با همکاری و تشریک مساعی 41 ناشر(30 ناشر ایرانی و 11 ناشر افغان) برگزار شده که در آن 7000 عنوان و 35000 جلد کتاب عرضه گردیده است و در صورت استقبال عمومی، نمایشگاه های بزرگتری در آینده برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب جمهوری اسلامی ایران در بلخ افتتاح شد

نمایشگاه کتاب جمهوری اسلامی ایران در بلخ افتتاح شد