مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-05اجتماعي

حل مشکل تردد کرونایی با دریافت کدپلاک بومی


رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: تغییر کد پلاک خودرو با توجه به محل سکونت مالک خودرو در بازه زمانی کمتر از یک ساعت در مراکز تعویض پلاک انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ علی محمدی رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در گفت وگو با فارس، در خصوص تغییر پلاک خودروها با توجه به منطقه و محل سکونت افراد اظهار داشت: بر اساس ماده 6 آیین نامه راهنمایی و رانندگی اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پلاک مکلفند پس از گذشت حداکثر 10 روز از زمان تغییر محل اقامت، نشانی و کدپستی خود را به واحد شماره گذاری اعلام کنند؛ مسؤولیت قانونی مربوط به اطلاع ندادن محل اقامت به عهده مالک است.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس این ماده قانونی، باید افرادی که خودروی شان دارای پلاک یک شهرستان بوده و خود در محل دیگری سکونت دارند، نسبت به تغییر کد پلاک خود اقدام کنند.

وی با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص ممنوعیت ورود پلاک های غیربومی به شهرها اعلام کرد: اگر هموطنان نسبت به تغییر کد پلاک خود با توجه به محل سکونت اقدام کنند هیچ مشکلی برای تردد و ورود به شهر محل سکونت خود ندارند.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص چگونگی تغییر کدپلاک اعلام کرد: با توجه به این که از امروز مراکز تعویض پلاک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل تردد کرونایی با دریافت کدپلاک بومی

حل مشکل تردد کرونایی با دریافت کدپلاک بومی