مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-05اقتصادي

بانک آینده؛ برنده جایزه 2020 موسسه جهانی بنکر.


هیات داوران موسسه بین المللی بنکر درنشست سالانه خود در لندن ، بانک اینده را بخاطر ارایه خدمات و نو آوری در عرصه خدمات بانکی و همچنین انجام مسئولیتهای اجتماعی از جمله مقابله با کرونا و ایجاد اشتغال ، - امسال مراسم برگزیدگان صنعت بانکداری 2020 جهان ،به دلیل شیوع بیماری کرونا به شکل مجازی، با حضور مدیران عامل بانک های مهم جهان از قاره های آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکا در لندن برگزار شد.

از ایران هم بانک آینده به دلیل حرکت موثر و مبتکرانه در ایجاد نقاهتگاه سه هزار تختخوابی در ایران مال جایزه گرفت، موسسه بین المللی بانکر این جایزه را از حدود صد سال پیش یعنی 1926 میلادی به بانکها و موسسات مالی برتر جهان اعطا میکند.

امسال به دلیل شرایط کرونایی ایجاد نقاهتگاه سه هزار تختخوابی  در ایران مال از موسسات تحت پوشش بانک آینده، ابعاد جهانی پیدا کرد و  حدود سی رسانه بین المللی  و اغلب رسانه های ایران آنرا  مبتکرانه  و موثر دانستند و بطور کامل پوشش دادند.

 موسسه  بنکر، یک موسسه اقتصادی غیر دولتی است،که همه ساله با بررسی عملکرد بانک های مهم جهانی رتبه این بانک ها در نو آوری و انجام خدمات بانکی به مشتریان را تعیین می کند، هیات داوران این موسسه  روز چهار شنبه در نشست سالانه خود با بررسی عملکرد بانک آینده درچگونگی انجام ،خدمات بانکی و نو آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک آینده؛ برنده جایزه 2020 موسسه جهانی بنکر.

بانک آینده؛ برنده جایزه 2020 موسسه جهانی بنکر.