مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-05ورزشي

ماجرای یک زن و طلای نفرین شده کشتی در المپیک


در حالی که کشتی ایران برای هر مدال طلای المپیک هزینه و تبلیغات زیادی می کند، ژاپنی ها مثل آب خوردن در کشتی زنان طلا درو می کنند.

رشته ای که در ورزش ایران چندان وجود خارجی در میادین ندارد - کارلین بزرگ در حالی قدم به آخرین میدان ورزشی خود در المپیک 2000 سیدنی گذاشت که پیش از آن 3 طلای المپیک، 9 طلای جهان و 12 طلای قهرمانی اروپا را به دست آورده بود.

خرس روس از سال 1988 که به عرصه مسابقات بزرگسالان وارد شد به جز سال 1997 که در رقابت های قهرمانی اروپا شرکت نکرد در 13 سال متوالی در تمامی ادوار مسابقات جهانی، المپیک و اروپایی به مدال طلا رسید و برای کامل کردن کارنامه خود به دنبال سیزدهمین طلای جهانی خود (مجموع جهانی و المپیک) در سیدنی استرالیا بود.

بر اساس آماری که در رسانه های روس درج شده است الکساندر کارلین تا پیش از رقابت فینال المپیک سیدنی در 888 مسابقه به میدان رفته بود و از این بین تنها در یک مسابقه در سال 1987 در رقابت های قهرمانی شوروی سابق شکست خورده بود! لحظه پیروزی کارلین مقابل مت غفاری امریکایی در فینال المپیک 1996 آتلانتا کارلین که در هنگام برگزاری المپیک سیدنی 33 ساله بود، در 13 سال گذشته در هیچ مسابقه ای شکست نخورده بود و مدعی بلامنازع قهرمانی المپیک سیدنی محسوب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک زن و طلای نفرین شده کشتی در المپیک

ماجرای یک زن و طلای نفرین شده کشتی در المپیک