مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-05پزشكي

جزییات محدودیت های کرونایی یک هفته ای در استان اردبیل


ستاد مقابله با کرونای استان اردبیل جزییات تداوم محدودیت های کرونایی یک هفته ای در این استان را اعلام کرد که بر اساس تصمیم این ستاد، محدودیت های اعلامی از شنبه 15 آذرماه آغاز شده و تا روز 21 آذرماه ادامه می یابد.

- ایسنا/اردبیل ستاد مقابله با کرونای استان اردبیل جزییات تداوم محدودیت های کرونایی یک هفته ای در این استان را اعلام کرد که بر اساس تصمیم این ستاد، محدودیت های اعلامی از شنبه 15 آذرماه آغاز شده و تا روز 21 آذرماه ادامه می یابد.

محدودیت های کرونایی 2 هفته ای که از اول آذرماه در استان اردبیل آغاز شده است، به علت تداوم وضعیت قرمز شیوع این بیماری در استان یک هفته دیگر هم تمدید شد.

بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونای استان اردبیل، ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز ادامه یافته و ممنوعیت ورود خودروهای شخصی پلاک بومی شهرهای نارنجی و قرمز به سایر شهرها نیز اعمال خواهد شد.

همچنین منع تردد شبانه از ساعت 21 لغایت چهار صبح در شهرهای نارنجی و قرمز با جمعیت بالای 200 هزار نفر نیز ادامه یافته و تنها گروه های شغلی یک و 2 در شهرهای نارنجی امکان فعالیت خواهند داشت.

بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونای استان اردبیل، در شهرهای با وضعیت قرمز تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند، ادارات و دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محدودیت های کرونایی یک هفته ای در استان اردبیل

جزییات محدودیت های کرونایی یک هفته ای در استان اردبیل