مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-05سياسي

مسیر توسعه پایدار از دانشگاه می گذرد


رییس دانشگاه شهید رستمی شیراز با بیان اینکه مسیر توسعه پایدار در هر جامعه ای از دانشگاه می گذرد، دانشجویان را موتور محرکه برای دستیابی به تغییرات توسعه ای دانست.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه شهید رستمی شیراز با بیان اینکه مسیر توسعه پایدار در هر جامعه ای از دانشگاه می گذرد، دانشجویان را موتور محرکه برای دستیابی به تغییرات توسعه ای دانست.

حسین محمدی شنبه 15 آذر در جلسه مجازی با خبرنگاران، ضمن تبریک فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو، گفت: دانشجو یکی از عناصر کلیدی و پیشران جامعه برای دستیابی به توسعه ای متوازن و همه جانبه در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

محمدی با بیان اینکه دانشجو می تواند نقش بسزایی در رصد جامعه و رفع نیازهای آن در ابعاد مختلف و ارتقاء جایگاه ملی و بین المللی کشور داشته باشد، گفت: در این زمینه اساتید با برقراری روابط ساختارمند و سازمان یافته با دانشجویان می توانند موجب ساماندهی دانشگاه ها براساس ساختار اجتماعی و فرهنگی جامعه شوند تا دانشجویان با برنامه ریزی هدفمند و متناسب پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.

او خاطرنشان کرد: اگر دانشجو به ضرورت ها و اقتضائات بر آمده از جامعه ملی و اسلامی و جامعه جهانی آگاه شود، با ورود به دانشگاه و مواجهه با فرایند اجتماعی شدن ثانویه، دچار تضاد فرهنگی نخواهد شد و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر توسعه پایدار از دانشگاه می گذرد

مسیر توسعه پایدار از دانشگاه می گذرد