مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-05سياسي

حضور 20 شرکت دانش بنیان و هیات تجاری ایرانی در نمایشگاه جیتکس 2020


صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور 20 شرکت دانش بنیان ایرانی برای حضور در چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه (GITEX) حمایت می کند.

- صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور 20 شرکت دانش بنیان ایرانی برای حضور در چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه (GITEX) حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهراب آسا، مدیر بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به GITEX از 16 تا 20 آذرماه جاری در کشور امارات، تاکید کرد: این صندوق از 20 شرکت دانش بنیان ایرانی جهت حضور در بخش Future Stars نمایشگاه جیتکس حمایت کرد.

وی با اشاره به نقش صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی زیست بوم نوآوری کشور، اظهار کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور آن ها در نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است؛ چرا که یکی از اهداف اصلی ما تسهیل مسیر تجاری سازی محصولات و خدمات، توسعه توانمندی های مدیریتی و بازاریابی، کمک به شکل دهی ارتباطات بین المللی و ورود به بازارهای خارجی، طرح راه حل های نوآورانه با هدف بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 20 شرکت دانش بنیان و هیات تجاری ایرانی در نمایشگاه جیتکس 2020

حضور 20 شرکت دانش بنیان و هیات تجاری ایرانی در نمایشگاه جیتکس 2020