مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-05پزشكي

واکسن 192 هزار تومانی آنفلوآنزا به چه کسانی داده می شود؟


مدیر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر  وضعیت موجودی واکسن آنفلوآنزا در داروخانه هلال احمر خوب است و در صورت اتمام این واکسن تامین مجدد آن در در دستور کار قرار می گیرد.

- ایسنا/البرز مدیر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر  وضعیت موجودی واکسن آنفلوآنزا در داروخانه هلال احمر خوب است و در صورت اتمام این واکسن تامین مجدد آن در در دستور کار قرار می گیرد.

امیر بقایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه توزیع فاز دوم واکسن آنفلوآنزا در داروخانه هلال احمر کرج شروع شده است، گفت: جامعه هدف شامل کودکان زیر پنج سال، افرادی که سابقه سکته قلبی، مغزی و مشکل تعویض دریچه قلب دارند می توانند این دارو را تهیه و تزریق کنند.

وی ادامه داد: البته بیماران پیوندی، دارای نقص ایمنی بدن، دارای مشکلات ریوی، مشکل متابولیک و بیماران خاص هم باید این واکسن را تهیه و تزریق کنند.

وی افزود: این افراد با در دست داشتن کارت ملی و تایید پزشک متخصص و یا فوق تخصص خود می توانند به داروخانه هلال احمر مراجعه و واکسن آنفلوآنزای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

این مسئول در پاسخ به اینکه چرا قیمت این واکسن در فاز دوم از 40 هزار تومان به 192 هزار تومان رسیده، گفت: در فاز اول توزیع این واکسن که شامل زنان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن 192 هزار تومانی آنفلوآنزا به چه کسانی داده می شود؟

واکسن 192 هزار تومانی آنفلوآنزا به چه کسانی داده می شود؟